woensdag 7 oktober 2009

Mini tuin


Wij hebben thuis een vrij ruime tuin, waar we bijna nooit inkomen.
Nu wilde ik wel van kruiden dicht bij de keukendeur.
Het idee onstond om een grootte houten krat te nemen, deze te bekleden met een plastiekzeil en er aarde in te doen.
Zo ontstond onze mini tuin , handig op de goeie hoogte (je hoeft je niet te bukken ) en niet veel onderhoud aan.
Inmiddels heb ik zo'n 2 bakken gemaakt.
Om alles mooie te laten ogen heb ik er met zwarte verf de woorden winter kruiden op geschilderd.
(eerst tekst gemaakt in word ; dan via crabonpaier op houten bak getekend en daarna ingekleurd )
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...