woensdag 11 november 2009

Tilda engel

Hallo
Hier mijn eerst Tilda -Engel.
Deze zomer heb ik twee boeken besteld van Tilda, ik heb er al veel in gekeken en uiteindelijk de engel gemaakt.
Wel had ik het werk wat onderschat (een volledige namiddag ) . Ik ben best tevreden over het resultaat , enkel de garen vallen mij wat tegen. Ik had niets in huis en heb Engelhaar van de kerstboom gebruikt (prikt enorm ).Als ik nog eens in mijn hobbywinkel - Hobbyfarm - langsga kijk ik voor iets anders.
Een vraagje -weet iemand of de garen aan de achterkant van de pop ook afgewerkt worden ?
De engel zal binnenkort een plekje krijgen op mijn sfeertafeltje in de woonkamer.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. via,via kom ik op je blog.Ook jij bent al zo handig,wat n leuke engel zeg!!Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...