zondag 28 maart 2010

art journal


Nog altijd geinspireerd door Donna Downy werk ik verder aan mijn art journal.
Ik vindt het echt leuk en zeer inspirerend - ideaal om een aantal technieken te proberen.
Op "inspire " heb ik gebruik gemaaakt van druppen van verschillende soorten verf boven elkaar.
Met druppen bedoel ik bovenaan het blad verf aanbrengen met een borstel en daarna met een waterverstuiver erop spuiten.
De verf loopt dan af in de richting van je houding van het blad.
De bloem is gemaakt met Flower loom van Prym.
De kleur past niet voor 100 % , maar het is een probeerseltje .....
Intussen heb ik mijn volgende pagina al voorbereid met een grondlaaag zodat het gemakkelijker is om op de kliederen , de verf trekt niet in het papier.
Zo , dit was het voor vandaag
Tot de volgende keer
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...