vrijdag 12 maart 2010

Love is in the air ....


De prille lente zon inspireerde mij tot iets kleurigs. Ik had de letters (karton) vorig jaar gekocht voor valentijn.
Uiteindelijk heb ik ze bewerkt met scrap-papier en papepatch (lijmlak / satin ) . Het leuke aan deze lijm is dat ze na drogen geen vlekken achterlaat en gemakkelijk te reinigen is met water . De letters L en V zijn beplakt , de letters O en E geverfd . De E ga ik wel nog oververven - de rode kleurvindt ik uiteindelijk niet zo goed passend . Daarna ga ik de letters versierne met lintjes.
Ze krijgen dan een plaatsje in onze keuken bij de ontbijttafel .
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...