zaterdag 26 juni 2010

Te laat






Deze voormiddag was ik blog aan het lezen en bekijken , en via via kwan ik op een blog uit waar een recept op stond om vlierbloesemlimonade te maken. Dit is iets dat ik eens wilde proberen !!
Wij hebben in onze tuin een aantal vlierstruiken staan , dus dacht ik geen probleem bloesems bij de vleet.
Maar , ik ben blijkbaar te laat , zoals op de foto te zien zijn ze bijna uitgebloeid. Dan laat ik ze maar aan de stuiken hangen tot einde augustus en maak ik er net als vorig jaar vlierbessenconfituur van . Dit is Zeker een aanrader.
Daar ik deze namiddag dus geen limonade kon maken ben ik maar begonnen met mijn stoeltje voor in de badkamer te schilderen ( ik noem dit schabbyen ).

Kan iemand mij zeggen hoe ik een foto tussen de tekst kan plaatsen ?
Hier moest eigenlijk de foto staan van het stoeltje .......

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...