zaterdag 23 april 2011

Paaskrans


Ik had de schalen van de kippe-eieren gespaard om een paaskrans te maken.
In mijn tuin heb ik 3 kippen : een zwarte die kleine witte eieren legt / een grijze die licht bruine eieren legt en een witte die bruine eieren legt. Vanaf half februari ben ik begonnen met de schalen te sparen- Ikspoelde ze uit em legde ze te drogen. Vandaag heb ik er een krans mee gemaakt / eigenlijk had ik nog wat schalen te kort . Met een lijmpistool heb ik de schalen op een rietenkrans gelijmd en de tussenruimtes opgevuld met zwarte pluimen .
Deze avond siert deze krans ons paastafel.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...