vrijdag 15 april 2011

Schoudertas


Enkele dagen geleden ben ik naar de stoffenbeurs geweest in Kortrijk. Meters stof - duizenden verschillende motiefen echt een snoepwinkel. maar 2 kramen hebben wel echt mijn voorkeur - het kraampje met de accessoires en dit er juist naast (staan altijd in elkaars buurt) met de stofjes voor patchwork. Prachtige etoille stoffen hadden ze. Enkele combinaties gekocht en er schoudrtassen van gemaakt.


Het naaien van de toille lukt best met een naaivoetje met een antislip onderaan.


Bij het kraampje van de accessoires had ik enkele aplicaties gekocht. Nog wat oude lintjes en enkele bloemen gehaakt en alles tot een schoutertas verwerkt. Met de overschot maak ik nog een portefeuille. Laat ik de volgende keer zien.


Verder veel creatief plezier groeten Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...