donderdag 19 mei 2011

Dit ligt op mijn naaitafel - ROOD


Ik heb een bovenlijfje voor een jurk gemaakt uit overschot-stof om het patroontje eerst eens te proberen.
Met wat aanpassingen lukt dit prima , nu ga ik op basis van dit patroontje mijn jurk uit de definitieve stof maken. Maar in vind de streepjes stof ook leuk en probeer uit dit probeersel nog iets te naaien , lijfje moet wat langer - valt nu op de borst - en armuitsnijding mag bij de armen wat dieper en op de schouders wat breder.
De visjes maakte ik alvast uit de restjes - ze brengen de zomer dichterbij.
De rode lap op het lijfje is een oude lange linnen rok (4 jaar) die ik ga aanpassen , voor het beginnen kort ik hem in , en verder zie ik nog wel

Tot later
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...