zaterdag 9 juli 2011

Fimo kralen

 
Posted by Picasa




Eventjes oude dingen uit de kast gehaald .....
Lang geleden had ik ooit eens fimo gekocht met de bedoeling kralen te maken , maar het kwam er maar niet van. Nu dacht ik met de vakantie voor de deur en 2 tiener meiden thuis : als ik nu eens begin met fimo zouden de meiden dan ook geen zin krijgen ... Dus heb ik op een namiddag een oude glazen deur op de living tafel gelegd en mijn doos met fimoklei en andere kralen . Eerst heb ik wat gerold dan op internet gekeken naar ideen en technieken en dan uiteindelijk iest gemaakt .Dus dit is een van mijn eerste realisaties met fimo en ik vindt het supper leuk om te doen. Mijn enthousiasme heeft mijn meiden ook aan het kralen maken gezet , bij een volgend bericht toon ik wat zij gemaakt hebben -het moet nog afgewerkt worden). Nu ben ik nog bezig aan een systeem te vinden om ook ringen in fimoklei te maken , maar dan wel de volledige ring . Je kan in de handel wel een basis ring kopen waarop je dan een kraal kan lijmen , maar ik wil alles in fimo maken .
Tot later - zijn er nog mensen die met fimo werken , laat je dan eventjes een linkje achter .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...