donderdag 25 augustus 2011

 

Ik heb nog stof liggen waarvan ik een rokje ga maken en een bijpassende ketting.
Alvast enkele fimo schijfjes gemaakt om de kleuren te testen.Elk schijfje is gemaakt met een welbepaalde verhouding van 2 of 3 kleuren , dit wordt op de achterkant van de schijfjes genoteerd, zodat ik later gemakkelijk het kleur kan bijmaken. In de schijfjes heb ik nadien gaatjes geboord zodat ze aan een koordje kunnen hangen en de kleuren bij elkaar blijven.Het idee heb ik gevonden op de blog van Paroledepate.canalblog.com . Zeker eventjes te moeite om deze site te bezoeken.
Ik ben alvast ook begonnen met enkele ontwerpen voor de ketting ( gebaseerd op ontwerpen van fimotifimota.canalblog.com).
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. subliem idee... zo zit je nooit om een bijpassend sieraad verlegen en het geeft veel voldoening.

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...