dinsdag 31 januari 2012

Quilten


Al lang had ik zin om eens iets te quilten.
Ben er dan maar aan begonnen , ik moet wel nog leren Nauwkeurig te werken want in quilten is dit blijkbaar erg belangrijk.
Mijn eerste werkje zal een kussen zijn bestaande uit 4 vierkanten .....
Ik toon op een volgend blogje wel het resultaat.

Nu zondag is het terug stoffenbeurs in Gent , ik sta al te springen om ernaar toe te gaan .
Ben bezig met een lijstje te maken welke stof in nodig heb want zonder lijstje koop je vanalles (er is zoveel moois te zien ) en kom je dan thuis en dan heb je juist die stof die je nodig hebt niet mee.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...