zaterdag 17 maart 2012

Nieuw project

Help - Ik heb de quilt virus !
Na het afwerken van mijn eerst quilt ben ik onmiddellijk gestart met een tweede - nog grotere (240 x 240 cm) . Omdat ik het moeilijk vind om een totaal beeld vooraf te krijgen van mijn quilt het ik ipv van een ontwerpwand een ontwerp deken gemaakt.Het is de bedoeling dat ik eerst de lapjes speld op het deken en dan kijk of er geen aanpassingen qua positie van kleuren moet gebeuren. Zo heb ik de op de foto groene blok herlegt met een andere type groen.
 Deze tweede optie lijkt mij beter.
Ik heb nu wel nog een pak stofjes tekort, maar geen nood volgende week is het stoffenbeurs.....

1 opmerking:

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...