dinsdag 17 april 2012

Bloemetjes


Ik ben een echte scrapper met stof !
Geen enkel lapje kan ik wegsmijten - stukjes van 5 x 5 cm worden bijgehouden in een doos apart.
Als ik dan zin heb - en dat is regelmatig  - neem ik de pot en begin te naaien.
Deze keer werden het bloemetjes. Ze zijn heel eenvoudig te naaien.
Indien iemand de uitleg wenst , laat dan gerust een berichtje achter.
En wat doe ik dan met de bloemetjes ?
Ik heb nabij mijn naaitafel een vaas staan met wit geschilderde takken.
Er hangen reeds vogeltjes in en nu komen de bloemetjes erbij.Als ik later bezig ben met bijvoorbeeld een handtas te maken - en een bepaald bloemetje uit mijn boompje blijkt erbij te passen en knip ik het van de takken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...