dinsdag 8 mei 2012

Dit wou ik ook


In een van mijn vorige blogs toonde ik een foto van een groentenbox.
Ik meldde dat ik dit ook wou , en wat bleek .Wij hadden in ons magazijn dergelijke boxen staan. Het zijn leveringsboxen. Als je meerdere op elkaar zet krijg je een houten kist waar leveranciers materiaal in leveren.Lan moest het niet duren vooraleer ze in mijn tuin stonden. Ik heb de voor de helft gevuld met tuinaarde en de andere helft is verteerde compost van mijn composthoop.Zoals je ziet groeien er reeds plantjes (sla - radijs - raapjes - ajuinen) in de eerste box. Die heb ik een 3 weken geleden gevuld. Gisteren werd de andere bos gevuld en in de komende dagen begin ik er in te zaaien (mijn boontjes heb ik vandaag reeds te week gelegd )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...