dinsdag 11 september 2012

recyclage en hartjes


Kinderen groeien.....
Kinderen worden groot .
Nu heb ik de laatste tijd wel enkele jeans broeken van mijn meiden die ofwel versleten ofwel te klein zijn.
Wat doe je er dan mee ?  In de vuilnisbak ?
Ik ben bezig aan een quilt deken te maken voor mijn jongste dochter ( zie blogbericht van    )
Voor die quilt moet ik allemaal lapjes van 10 x 10 snijden . Nu dacht ik bij het zien van de kapotte jeans broeken , moest ik nu een uit de pijpen lapjes snijden en daarna die aan elkaar naaien ...
Het hoopje dat je op de foto ziet is het resultaat van 1 broek.
Ik heb intussen nog 2 broeken liggen om te versnijden;
De quilt is zich intussen aan het vormen in mijn hoofd. De naden ga ik zichtbaar laten en uitrafelen. Ik denk dat ik de vzeschillende broeken ga mengen zodat de kleurverschillen verdeeld zijn over de guilt - ik zie nog wel.
Het hartje dat bij het hoopje ligt heb ik gehaakt uit overschotjes garen naar een patroon die ik gevonden heb op de blog van -Karen aan de haak
.http://karinaandehaak.blogspot.be/

Je kan het als sleutelhanger gebruken.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...