dinsdag 4 september 2012

Terug naar school


Nu heb ik wel geen kleine kindjes meer, maar 1 september blijft toch speciaal.
Dit jaar hebben mijn meiden (18 jaar en 15 jaar) een vakantiejob gedaan, ze zijn dus niet zoveel thuis geweest. Ik heb dit jaar niet echt het vakantiegevoel gehad...
Maar niet treuren - ze hebben flink gewerkt en zijn weer een stuk volwasseneren geworden.
Op 3 september zijn ze beiden gestart in dezelfde kunstschool, dus komen penceel- houders goed van pas. Op de foto zie je een penceelrol in wording.
De binnenkant is met wattine gevoerd , de buitenkant is afwasbare stof .
Om het geheel op te frissen heb ik er bruine vilten letters opgenaaid.
Eens alles af laat ik nog een foto zien.
september betekend voor mij ook - Terug naar school -.
Ik heb mij ingeschreven voor een cursus dreamweaver , dit is een programma om oa websites te maken. Hopelijk leer ik veel bij en kan ik mijn blog van actiever maken , wie weet een blogwinkeltje....
Tot later -
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...