dinsdag 9 oktober 2012

Handtas en Beanie


Ik ben dit weekend - creatief -zeer productief geweest .
Beanie muts is afgewerkt , ze past perfect , zit stoer en lijkt op een gekocht exemplaar.
Uiteindelijk zij er 3 bolletjes wol van 50 gr/49 meter  in verwerkt.
Het leuke is dat de muts perfect past bij de hadtas die ik gisteren samen met mijn naaimaatje heb gemaakt. Samen zijn we gisteren voormiddag begonnen met de kleuren uit te kiezen , en geloogf mij er gaat heel wat tijd in het kiezen van mooie kleur - en stofconbinaties . Op de stoffenbeurs hadden we ons laten verleiden door imitatiebont , we wilden hiermee een handtas maken. Dan nog een bijpassende gordijnstof gekocht en de rest zijn overschotten uit de naaimand.
Het blauwe lapje dat je vooraan ziet is een overschot van een rokje , om de stof passend te maken bij de rest hebben we er lijntje/ruitjes opgenaaid met dik naaigaren.
Het handvat is een systeem van Prym die ik in de Veritas heb gekocht , je kan het op een eenvoudige manier afhaken en aan een andere tas terug aanhaken is economisch !!!!
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Wat maak je mooie tassen! Echt heel mooi. En ook dat mutsje is prachtig. Ik ga die tassen eens pinnen op Pinterest, die mogen gezien zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...