zaterdag 3 november 2012

Handtas -

 
Op basis van het patroontje van mijn vorige handtas heb ik dit oranje exemplaar gemaakt.
De meeste tijd had ik nodig om passende stofjes te zoeken.
Het leuke aan deze tas is dat ze volledig gemaakt is uit recyclage stoffen :
Oude leren jas  / buine stof- overschot jeansstof (zeker 10 jaar oud) / okerkleurige stof -
overschot van lap waaruit ik kussens heb gemaakt /oranje stof - stuk uit staalkaart gordijnen / bloemenstof -
De handvatten kunnen eenvoudige losgemaakt worden en dus vlug aan een andere tas gehaakt worden.

Op naar de volgende : ik wil er eentje maken in jeanskleuren en denk aan recuperatie van oude jeansbroeken ..
Mijn dochter wil er eentje in camel - kleur, en eentje dat groot genoeg is om een A4 map in te steken ...
Dus is er nog werk genoeg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...