woensdag 28 november 2012

Vest haken

 
Na een aantal kleine projecten is het tijd voor iets groters...
Op de site van Drops vondt ik een mooie gehaakte vest met de uitleg.
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=142&d_id=6&lang=nl
Ik ben begonnen met de maat smal - maar die blijkt nogal groot uit te vallen. Mijn bovenstuk was bijna af maar de rug van de vest vormde golven .... niet mooie.
Ik heb het gehaakte stuk dan maar op mijn naaipaspop gezet en alles afgespeld , en de patroon heruitgerekend.
Ik zit nu reeds aan de helft van het bovenstuk  en alles lijkt toch wel beter te passen...
Het haken gaat vlug - het zijn voor het bovenstuk allemaal stokjes.
Later post ik het verdere resultaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...