woensdag 27 februari 2013

Stoel is klaar !


Mijn stoel is klaar , en ik ben er best tevreden mee.
Nu op naar volgend project.
Deze leuke roosjes kwam ik op een blog
tegen.
(ik zoek de link nog eens op en plaats hem dan )

Nu had ik het volgende idee.
Ik ben bezig een etalage aan het maken en heb een aantal takken in de etalage gezet.




Nu de lente eraan komt zullen de bomen buiten beginnen" uit te lopen"
Mijn takken in de etalage zullen dit ook doen - met gehaakte bloemetjes.
Ik ga eerst een aantal bloemetjes in zachte pastel tinten in de takken hangen, en naarmate de lente vordert ga ik er altijd bijhangen zodat ik tegen de zomer een goed bloeiende boom heb ....
wordt vervolgt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...