dinsdag 26 maart 2013

Zomerjas


Dit ligt voor het ogenblik op mijn naaitafel:
Een Winterjas
in een zomers kleurtje...
Ik had laatst nog stof gekocht voor een jas - maar begin maart was het nog mooie weer , toen dacht ik,
 laat de jas maar ik maakt hem later voor volgende winter .
Maar de lente wil maar niet komen , en we kunnen gerust nog een dikkere jas gebruiken , dus besloot ik er toch aan te beginnen - hopelijk krijg ik hem af tegen dit weekend - dan kan ik op mijn paasbest uitgaan....
Het is de eerste maal dat ik dergelijke jas maak, dus het resultaat valt nog af te wachten, in ieder geval vindt ik het leuk om hem te maken - de kleeutjes alleen al ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...