vrijdag 5 april 2013

Rode jas


Mijn jas is klaar !!

Je ziet ook  alle foutjes op een foto ...

In het echt was het mij niet opgevallen dat de kraag aan de linkerkant niet zo een mooie  stiksel heeft   ..... maar ah - als je he draagt valt het niet op ....
Het sjaaltje dat ik reeds gemaakt had  (uit de overschot wol van een uitverkoop ) past er perfect bij.

Ik hoop stilletjes dat het nu volgende week niet echt gaat zomeren - anders kan ik hen niet dragen ,
Mischien dit model eens maken in een dunnere stof

materiaal :
- 1,5 m rode stof /stoffenbeurs = 10 €
- 1,5 m roze katoen stof met dessin / stoffenbeurs = 10 €
- 1,5 m plakvliseline = ??
-6 knopen /Markt  = 3 €
totaal = +/- 25 €
+ leuke tijd tijdens het maken

groeten Martine
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...