vrijdag 7 juni 2013

Geldbeugel


Dit  moest ik toch ook een proberen.
Een geldbeugel maken.
Er is niet veel stof voor nodig , dus ideaal om uit overschotjes te maken.
Mijn eerste  - mislukte -
Ik had de boog bovenaan de beugel te nip getekend en deze wilde maar niet blijven zitten.
Voor zij die zich afvragen hoe de beugel aan de stof bevestigd is ,
wel , gewoon met textiellijm
en ik heb het getest
het blijft op zijn plaats zitten.....
Mijn dochters vonden mijn ontwerp
- wat lang uitgevallen -
maar nu kan er lekker veel in .......
Op naar de volgende .

En ik doe een
GIVE AWAY
de 30 ste VOLGGER
krijgt er eentje toegestuurd.

3 opmerkingen:

  1. Ik wil dat dus ook dolgraag een keertje maken.....maar ik vond nergens de geschikte beugel ( ik zou die dan meteen het liefst int groot kopen, voor ne schappelijke prijs uiteraard!....;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroontje kan ik je bezorgen - ik stuur U nog een berichtje via mail.
      groeten

      Verwijderen
  2. Oh nee....nu heb ik mij ' te vroeg' volger gemaakt!
    ;)

    Hopelijk geraak je snel aan die 30 volgers......das een heel mooi kadootje om weg te geven!

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...