dinsdag 30 juli 2013

bericht vanop ipad

dit is mijn nieuwe wagen na  8O km rijden .....
Ik moest stil staan op een brug , omdat de minibus voor mij plots stopt.
Ik denk nog wat doet die nu stoppen midden op een brug.
Plot rijdt de minibus volle gas achteruit ....
Ik kon geen weg meer uit en hoorde mijn autootje kraken -we werden een 5 meter achteruit geduwd.
De busbestuurder stapte uit en zei wel sorry sorry sorry maar mijn wagentje was intussen wel gekraakt.

Intussen is mijn wagen hersteld en heb ik al meerdere km gedaan

1 opmerking:

  1. Oh dat is zonde, fijn dat ie alweer gemaakt is. Wat zal je geschrokken zijn.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...