woensdag 7 augustus 2013

mijn kleedje is

     
                                                                   Mijn kleedje is af
                                         
                                                            Stof is van de stoffenbeurs  
                                                        Riempje uit de solden van Bell & BO
                                                         Ketting kocht ik ooit in de Zeeman
                                     Ik ben nu bezig hetzelfde kleedje te maken voor mijn dochter

1 opmerking:

  1. die is leuk geworden. Vind de kleur ook erg mooi, ga je nog veel plezier van hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...