dinsdag 6 augustus 2013

Vriendschapsbandjes ...............

Ik ben wel al wat ouder - op 14 aug word ik 46 - maar vriendschapsbandjes vind ik nog altijd leuk.
Wel in een aangepaste versie.
Neen ik draag ze niet totdat ze versleten zijn , ze moeten passen bij mijn outfit ! 
Dus daarom bandjes die je  kan afdoen .
Een bandje vind ik nogal triestig , dus daarom een bundel van passende bandjes samen. En omdat we niet altijd veel tijd hebben s'morgens om alles aan te doen koos ik voor een sluitsysteem waar alles aan kon hangen.
                   
Het idee van deze armband had ik gezien in een boutique - 99 € - 
Ik dacht dit maak ik lekker zelf en veel goedkoper - als je de uren niet meer rekend.
Kostprijs  :
 - garen voor de bandjes - gratis  = overschot haakgaren en dmc garen
- roosjes  3 x 2 € = 6 €
- parels had ik liggen 
- slot  = 15 € / intussen heb ik bij pipoos een variant gevonden van 5 €

1 opmerking:

  1. Die is heel erg leuk geworden. Ja de uren hebben we het maar niet over. Vind ook de kleur heel erg mooi.Zul je veel plezier van hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...