dinsdag 15 oktober 2013

Recyclage

                        
                                                 Een mislukt naaisel wordt een tapijtje !
 Ik krijg het niet over mijn hart om lappen stof weg te smijten al zijn het mislukte naaisels.
Altijd denk ik - hier kan ik ooit nog ietys meedoen.
Maar na een tijdje begint het lapje toch in mijn weg te liggen ik hou van opgeruimde vakjes.
Dus gisteren avond , toen in de turquoise lap terug in mijn handen had dacht ik DIT WORDT EEN TAPIJT.
Eerst heb ik de grotere stukken aan elkaar genaaid en dan geplooid, vervolgens heb ik er met mijn rolmes repen van 1 cm gesneden van. Daarna alles aan elkaar gekoopt en op een bol gewikkeld.
Met haaknaald nr 10 haak ik nu een granny tapijt- het vlot goed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...