zaterdag 8 maart 2014

Nog veel steken

                           
                                 Hij wordt groter......
                                 De lengte van mijn deken is 160 cm (215 steken /haaknaald nr 4,5)
                                 Voor 1 toer heb ik ongeveer  11gr garen nodig
                                 Over 1 toer doe ik 20 min  
                                 DUS 
                                 Nog 12O cm haken = ongeveer 12O toeren = 25.000 steken !!!!!!
               
                               
                             
                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...