maandag 23 juni 2014

Handtasje

                                                                      
                                               Uit een overschotje maakte ik dit handtasje.
 De beugel was oorspronkelijk goudkleurig maar dit vond ik niet passend, dus maar een spuitbus gebruikt. Ik heb voor de stevigheid  de buitenste stof met plakvliseline geplakt , de voerng is een overschot van de voering van het kleedje.
                                                Kostrpijs  totaal / 5,5 €
                                            beugel = markt = 1,5 €
                                            plakvliseline ( 18 €/lm) = 4€
                                            voering = overschot kleedje
                                            buitenkant = overschot kleedje
                                            + werk = +/- 2 uur   met veel plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...