donderdag 12 juni 2014

sjaal haken

                                           
         Ik ben begonnen met een nieuwe sjaal die zou moeten passen bij een nog te maken jurkje.
                          Nu weet ik niet of de wollige draad past bij de gladde zomer stof .
                                        Maar ik ben niet zo een fan van een katoenen sjaal.
                                           
                    De kleuren van de sjaal komen terug in de kleuren van de tulpen op de stof.
  Eerst ben ik nog een proef-jurkje aan het maken in een andere stof , want ik wil geen risico's nemen met mijn tulpen stof. Ik vond deze op de stoffenbeurs.
Alles zou af moeten zijn tegen volgende week zaterdag , het wordt spannend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...