zondag 6 juli 2014

Bloemen uit mijn tuin

                          
                                                  Kent iemand de naam van deze bloem ?
                       Ik had vorig jaar van een vriendin zaad gekregen met als naam "mooie rode "
               In de lnete heb ik ze gezaaid , maar het succes is wel erg beperkt - maar de bloem is wel zeer mooie - graag had ik terug zaad genomen om volgend jaar teug te proberen .
Als ik de juiste naam van deze bloem heb kan ik ze een aangepaste plaats geven in mijn tuin en hopelijk het ik dan meer succes.
            
                                         De volgende bloem kent iedereen - in de volksmond 
                                                              STINKERS
   Ik had vorige zomer zaad genomen van enkele plantejes die ik had gekocht. in de lente zaaide ik deze uit en dit was wel een succes- de stinkers staan bij mij in mijn serrre om de insecten weg te houden , en het blijkt te lukken mijn tomaten doen het zeer goed en de komkommers , meloen en watermeloen groeien ook goed.
                         

2 opmerkingen:

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...