donderdag 24 juli 2014

crochet along deken - dilemma


Ik had mij voorgenomen om in mijn vakantie 
mijn deken af te werken.
Maar ik zit met een dilemma - voor welk formaat ga ik :
* een vierkant  dus een groot deken voor in de winter in de zetel ?
of
* een strandlaken ?
Ik twijfel omdat ik eigenlijk van plan was om alles uit te trekken , 
de kleurstelling was niet naar mijn zin
het deken trek schuin.
Ik had alles dus een 
tweetal weken laten liggen en deze week haakte ik verder
de kleuren vallen al bij al toch nog mee
en ik heb het strijkijzer eens op mijn deken gezet en alles is nu toch iets rechter.
( voor zij die ook dit deken haken : ik denk dat mijn deken scheef trekt omdat ik verschillende 
kwaliteiten garen door elkaar gebruikt heb - en vooral het catherine wheel trekt samen)
Ik ben alvast begonnen met aan een zijde een rand te haken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...