zaterdag 12 juli 2014

Gehaakte sjaal

                                                   
                              Voor de geintresseerde haaksters een tussenstand van zaken. 
                             Mijn sjaal is bijna af. Op de foto lijkt hij erg breed maar de sjaal is een soort mouwen sjaal. De uiteinde worden over de lengte voor een stuk dichtgenaaid in het midden blijft er een stuk open. Je draagt de sjaal als een soort mouwen. Voor wie het niet duidelijk post ik als hij af is een foto op model. Ik hoop in mijn verlof hem volldeig klaar te krijgen. Ook mijn crochet along deken wil ik afwerken in he verlof.Ik post later ook een foto van de stand van zaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...