zaterdag 23 augustus 2014

zelfgemaakte handtas

        
                                              Deze handtas maakte ik afgelopen week.
                              ALs vrouw heb je er nooit genoeg - hoe doen mannen dit ?

    Uit een lapje stof van 50 cm , een rits en wat voering toverde ik deze beauty vanonder mijn naaimachine. Super veel dank aan de zeer goede uitleg in het boek van  Elissan en Fynn   MIJN TAS 
 Dit boek is zeker een aanrader voor al wie graag bruikbare dingen maakt.

                 Ik ga deze tas volgende week nogmaals maken maar met iets meer versteviging .
          
                               De voering die ik gebruikte  komt van de stoffenbeurs.
                Maar als je ergens nog een versleten bloesje liggen hebt , heb je zeker stof genoeg.
                 In de binnenkant maakte ik als extra een zakje passend op mijn gsm  toestel.
                          

1 opmerking:

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...