maandag 24 november 2014

Shoppers.......

   
                         
                          Vorige week  ben ik begonnen met het maken van de kerstcadeautjes
                                           De practische shoppers zijn altijd een leuk cadeau.
                   Mijn model is altijd hetzelfde, ik maak ze graag lekker ruim zodat er veel in kan
            
                          
            Doordat ze een tussenvoering hebben zijn ze ook sterkt , ze kunnen gerust  7 kg dragen.
                                  Als variant heb ik eens de buitenstof niet uit een stuk gemaakt .
                                    De onderkant van de rose uitvoering bestaat uit imitatie leer .
    
                             
             
                                               
                      

2 opmerkingen:

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...