zaterdag 2 mei 2015

Gehaakt deken

      
Ik ben aan een GROOT project begonnen.
Een deken voor op een bed , 180 cm op 200 cm zou het moeten worden.
Daar het deken ook in onze etalage moet komen heb ik een kleur gekozen die past bij de etalage 
                                                                   -Oker geel _
Ik wilde een moderne versie en koos voor 1 kleur en 1 steek, zodat het war strakker wordt.
De patroon vond ik in een boekje met allerhande steken , ik probeerde en verschillende en vond deze het best passende :
       
Ik zal in het totaal een 30 bollen nodige hebben van 100 gr.
Binnenkort post ik een foto van hoever ik al zit .......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...