vrijdag 4 december 2015

Ik ben terug ....


                                               
                                             Wat is het lang geleden dat ik nog iets poste....
De reden id dat ik mijn kabeltje om de foto's van mijn camera over te zetten naar mijn pc kwijt was .
                                                    Ik heb intussen wel niet stil gezeten
                                  en ben  in september begonnen met breilessen te volgen.
      Ik kan intussen al goed mutsen breien, maar het is nu niet zo koud dat je die echt nodig hebt.
                                   binnenkort post ik enkel foto's van mijn breiavonturen

                                          Mijn gehaakte granny square tas is ook klaar ......
                                           Verder nog 2 pull's en neem het zijn geen bernadettes
                (hier in Belgenland is dit echt een hype - iedereen wil zo een zak breien ?????)


Een hype is een verschijnsel dat tijdelijk bovenmatige media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het in werkelijkheid is.

                                                    Afbeeldingsresultaat voor bernadette trui
                                                       Ik ben te klein voor zo een model ..
             Tot binenkort met meer foto's
              gr Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...